onsdag 20. oktober 2010

Vi ble gift i helgen... ♥

Hei på dere!
Ikke brukt så mye energi her inne denne uka, noen har nok styra til bryllup og fikk en 3 dagers reaktsjon som startet kl 6 på søndags morgenen, med migrene delux!
Men nå er alt så mye bedre :)
Håper å få lagt inn litt av dagen i morgen, men kan si såpass som at det var en perfekt dag!
Legger ved et bilde av min nydelig brudebukett..
For de som savner noe blått i den, så valgte jeg å gå for noe stilrent i buketten min, vi syntes det ble for stor brytning med blått, så vi valgte å heller ta igjen litt blått i borddekorasjonene istedet.

Stoor klem fra
post signature

13 kommentarer:

  1. Gratulerer! Skal bli ordentlig spennende å se, siden jeg gifter meg selv om 8 måneder :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer som nygift frue Hege!
    Nydelig bukkett,
    - gleder meg til å se flere bilder:-)
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Nydelig bukett! Og ser ut som en nydelig dame bak der også! Hurra! KleM <3

    SvarSlett
  4. Gratulerer som nygift:)

    Nyyyyyydeig bukett:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. GRATULERER =) Nydelig bukett!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Å så kjekt - har gledet meg til å høre om bryllupet. Følger spent med på flere bilder og mer oppdatering. Jeg har kanskje ikke særlig lyst på et stort bryllup selv - men jeg elsker elsker elsker å "snoke" i andre sine brylluper :)

    Gratulerer så masse med dagen på etterskudd :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye som Frue! =D
    Er det ikke en rar følelse? Rar og god, og ikke helt lett å skjønne seg på posten med nytt navn etterhvert. Hehe.. Kos deg masse i hvetebrødsdagene fremover. Buketten var nydelig, og jeg gleder med stort til å se flere bilder fra den store dagen. :)

    Stooor gratulasjonsklem til de nygifte fra Huldra!

    SvarSlett
  8. Nyyydelig bilde:) åå så gøy og nå er du GIFt:) Gratulerer såå mye:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med frue tittel.
    Og for en fantastisk nydelig bukett!
    Gleder meg til flere bilder.

    Håper formen din blir bedre igjen.

    Klem, Line :)

    SvarSlett
  10. gratulerer så mye. lekker bukett...savner ikke det blå :-)) kjolen ser lekker ut ...gleder meg til å mer.:-) godt formen er bedre.:-)

    god kveld til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  11. Kjempelekker bukett! Og gratulerer nok en gang :)
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye - nyt tiden som nygift! Utrolig nydelig bukett!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)