tirsdag 30. november 2010

Ut på hemmelig oppdrag..

I dag skal jeg ut på et "hemmelig oppdrag" og jeg gleder meg sååå!!
Jeg skal forteller dere mere når oppdraget er utført, men jeg tror det kan bli bra, jeg håper virkelig at det blir bra for de som får gleder av oppdraget:)
Vel, jeg får sette igang med oppdraget... første post er å pakke sammen reste av det jeg trenger og bære det ut i bilen... og så blir det runde med shopping og henting av ting og tang..!!
Så skal oppdraget utføres!!
Forteller mer senere!

Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. wiiiii spennende:)

    Gleder meg til å høre;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. Oij!

    Spennende!
    Do tell!!!!

    Klem, Line :)

    SvarSlett
  3. Høres ut som noen blir gledet av deg idag (eller - i skrivende stund - i går)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)