fredag 26. november 2010

♥ Vårt bryllup ♥ Hos Frisøren.

Da har jeg våknet litt fra dvalen!
Jeg har hatt 0 lyst eller ork til å gjøre noe i det siste.. Og aller minst blogge, føler ikke jeg har noe å si.. alt ble så tomt etter bryllupet!
MEN jeg har jo lovet dere flere bilder, så tenkte jeg fikk legge ut noen flere...:)
Jeg husker at jeg sov dårlig den natten... våken hver time.. og var på plass hos frisøren kl 8.30!
Hos frisøren fikk jeg først en hårvask.. før de gjorde meg til en "gammel dame", dvs med ruller og hårnett.. hihi..
Jeg ble sminket og ordnet, men er litt kresen på maskara og hadde med min egen...en god maskara som er skikkelig vannfast.. noe som måtte til denne dagen! Jeg skal love dere at det ble mye tårer denne dagen... men jeg syntes jeg klarte meg ganske bra da...litt bra iallefall...
Rakk å få i meg litt mat og noen dråper drikke før vi skulle i ilden også, uten mat og drikke duger helten ikke! Men jeg må inrømme at jeg var såååå sulten da vi kom til middagen... så bra jeg fikk i meg litt mat iallefall..
Krøllene ble fine også..hihi.. første gang jeg har hatt krøller i hele mitt liv tror jeg...
Her begynner vi å bli ferdige, sløret er festet og ting begynner å ta form, var nok rundt her jeg begynte å fatte alvoret!! Vi var litt forsinket, så fra dette bilde og til vi dro til kirken var det nok ikke veldig lang tid...
Var kjempefornøyd med håret! Men har ikke noe "ferdig-bilde" fra frisøren, men skal i løpet av helgen få postert noen bilder fra både kirken og festen :)

Kjempeglad vi hadde med en "amatørfotograf" hele dagen, vi har fått rundt 500 bilder bare av henne.. og selv om jeg håper at det vil komme noen andre bilder fra de andre gjestene etterhvert, så har jeg fått masse bilder allerede :)

Kanskje dette er det som skulle til for å få opp blogglysten igjen? Det var jo i grunn bare koselig å mimre litt tilbake til bryllupet!

Ha en fin fredag :)

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelig på håret var du. :) Spennende dag da :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder hege, gøy å se:-) blogglysten kommer og går for meg også:-) en fin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  3. ååå så fin du var på håret:) Artig å se:)

    Ha en finfin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. Så flott du var med hårruller da :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)