torsdag 11. november 2010

Vi er tilbake...

Er bare innom for å si at vi har landet igjen... Det gjelder da både selve bryllupet og bryllupsreisen! Nå er vi tilbake til det "normale" igjen...
Litt kjedelig i grunn... er jo moro å ha litt å pusle med.. hva skal jeg pusle med nå liksom?
Har vel insett at om jeg skulle sendt ut personlige hjemmelagede julekort i år så burde de vært begynt på ( har jo ikke mange timene å ta av i ukene...) så er fare for at det blir takkekort i forbindelse med bryllupet hvor vi samtidig ønsker god jul... det er lov det ??

Legger med et bilde fra Miami Beach.. og så skal jeg prøve å få skrevet noen flere innlegg snart...
Miami Beach var supert.. og når man bare er to på tur så får man ta de bilden man klare av seg selv... og skygge er jo litt moro!!
 Jeg har forresten handlet bittelitt.. *kremt*..Så har da litt å vise frem der å.. pluss at jeg har fått tak i flere bilder fra bryllupet!!

Ha en fin torsdag!
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Miami Beach høres deilig ut :) Velkommen tilbake til kulda. Hehe :) Blir spennende å få se bilder fra både shoppingbonanza og bryllup :)

    SvarSlett
  2. Veeeeeeeelkommen hjem:)

    Å som jeg gleder meg til ferie bilder og bryllupsbilder hihi:)
    Tenker dere har hatt det helt utrolig flott;)

    Ha en finfin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Hørtes helt perfekt ut - og velkommen hjem:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  4. velkommen hjem.:-) skjønner dere har hatt det herlig og kost dere med tur og hverandre.:-)

    klart det er lov og lurt å ønske god jul med takkekortene fra bryllupet.:-)

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem! Regner med dere har hatt det herlig på tur og nytt hvetebrødsdagene :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)