torsdag 23. desember 2010

God Jul!

Jeg vil ønske alle som er innom bloggen min en Riktig God Jul! Det har blitt veldig lite blogging på meg i det siste, men med masse jobbing og masse styr til jul så er jeg laaaangt på etterskudd!!
Blir blant annet ikke noe juletre her i år.. men feirer jo julaften borte, så det er ikke så farlig.. men det er litt kjedelig å ikke ha kunne nyte førjulstiden.. men men.. får håpe det går bedre neste år :)
Håper å få til litt julepynting i dag, bildet er fra i fjor da alt var på plass 1 uke før julaften.

VEL;
God Jul til alle der ute!

Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Og en Vidunderlig Jul ønskes deg også!!
    Kjære Hege - nå har jeg også vært så opptatt med flytting og greier - måtte kikke litt på brudebildene - kjære deg så vakker du var!! Det ser ut som om alt var helt perfekt - også flott du presenterer det hele!! Moro å se tilbake på - ønsker deg og din kjekke mann et laaaaaangt og lykkelig liv sammen :))
    Stor varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. God jul til deg Hege.
    Kos deg, og nyt din første jul som kone.

    Pytt pytt, juletre har ikke vi heller...
    Neste år blir det nok :)

    Klem, Line.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)