tirsdag 7. desember 2010

Min nye bestevenn!

Jeg vil bare presentere dere for min splitter nye bestevenn!
Vi fikk et gavekort på et glassmagasin til bryllupet, og siden det er lett for at gavekort bare blir liggende og støve til de blir glemt, bestemte jeg meg for å bruke det...!
På tv'n har det vært noen reklamer for Bodum i det siste, og der oppdaget jeg en appelsinjuicemaskin/presse. Elsker ferskpresset appelsinjuice og fant ut at dette måtte være midt i blinken for meg!! Har sett etter tilsvarende maskiner lenge, men ikke funnet det jeg har lett etter...
Men...(trommevirvel) dette er min nye bestevenn, Bistro Electric Juicer, fra Bodum :

(Bilder lånt fra www.bodum.com)
Vi kjøpte appelsiner og var veldig spent på resultatet!! MEN det var det vel egentlig ikke noe være spent på... helt nydelig friskpresset appelsinjuice. Det beste er at man får brukt så mye av appelsinen! 3 stk appelsiner ga 2 fulle "vanlige" glass med juice, akkurat nok til  et glass til både meg og mannen!
Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe svart eller grå, men i butikke hadde de bare 2 stk igjen, en rød og en offwithe... og da var egentlig ikke valget så vanskelig... RØD!! Offwithe ble ganske daff i forhold.
De finnes egentlig i mange forskjellige farger da, her er noen eksempler:

Kanskje et lite julegavetips til noen som har alt! Vi er iallefall allerede blitt bestevenner og 1 glass nydelig juice skal snart nytes! De finnes i orange, grønn og grå også..! Så det burde vel være noe for forskjellige smaker her.

Anbefales!

Klem

post signature 

8 kommentarer:

  1. så deilig...var jo stilig å se på også.:-)

    grattis med ny bestevenn.:-)

    SvarSlett
  2. De var jo stilige og et flott julegavetips :-)

    SvarSlett
  3. Hadde nok også gått for den røde, uten tvil!
    Nypresset appelsinjuice er deilig:)
    En frisk og sunn start på dagen!

    SvarSlett
  4. Disse var kule! Flott som julegave. :o) Takk for tips!

    Ønsker deg en flott adventsuke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Oi, så kul denne var ! Deilig med fersk appelsinjuice ! =)

    Såg nettopp på de andre innleggene fra bryllupet ditt- så vakre dere begge var ! =) Men en ting, eg er så nyskjerrig på hva dere hadde inni bordkortene ? Husker du skrev at det skulle være en overaskelse inni de, og kan ikkje huske å sett at du har sagt hva det var :)

    Var noen veldig vakre bilder av dere i kirken! Og så heldig med pent vèr! :) Ser ut so dere hadde en strålende fin dag ! =)

    SvarSlett
  6. Vi kjøpte juicepresser - dvs - det var egentlig min julegave til mannen, men han har allerede tatt den i bruk. Nå juicer han alt som finnes av frukt og grønnsaker. Vi er blirr juicefamilien - hehe :)

    SvarSlett
  7. En sånn en tror jeg at jeg må skaffe meg, jeg som er så avhengig av appelsinjuice, det grenser til narkomani! :)

    SvarSlett
  8. Deilig med juicepresser! Vi har en vi også, men den er ikke like kul som denne var :) Kul farge!
    Nyt helgen og juicen :)
    Klem Anne-Gry

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)