onsdag 1. desember 2010

♥ Oppdrag Utført ♥

Det hemmelige oppdraget jeg hadde i går er nå utført.
♥ ♥ Et vennepar av oss giftet seg i New York i helgen♥ ♥
Jeg lurte lenge på hva jeg kunne finne på for å glede dem, siden de dro alene bort, og ikke skal ha noe selskap før på nyåret...Men nyåret er så lenge til og det er jo faktisk nå de har giftet seg.. så jeg søkte noen tips og råd diverse steder for å finne på noe hyggelig å gjøre for dem!
Det endre opp med at jeg i går dro til leiligheten dems med mat, kake, sjampanje, roser og noe andre koselige ting.. jeg vasket litt over leiligheten og så dekket jeg på bordet og gjorde klart til et romantisk måltid for 2..
Må vise dere deler av bordpynten... håper det går greit for de nygifte ;)
Måtte jo ha litt hjerter i denne anledningen..
♥Gratulere så mye som mann og kone♥

Klem
post signature
P.S. jeg fikk akkurat en telefon fra di nygifte og det virker som om mitt lille oppdrag var mitt var vellykket.. ♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Så koselig gjort av deg da:)

    Tenker det ble satt pris på ja;)

    Ha en fin dag:)

    klem Ea

    SvarSlett
  2. Hei! Høres ut som et morsomt oppdrag og en koselig overraskelse for de nygifte :)

    Tusen takk for at jeg får bruke brudebilde av deg og mannen i bloggen min!
    Tror jeg må lure inn et brudepar i desember, selv om jeg har planlagt adventskalender med bare menn :)
    Jeg syns det bildet der dere ser på hverandre i det dere går ut av kirkedøren som mann og kone er så fantastisk!( bildet over det du har merket). Kan jeg bruke det? Henviser selvfølgelig til din blogg. Hvem har tatt bildet?

    SvarSlett
  3. Så koselig gjort av deg!! Det tenker jeg de setter stor pris på!!!
    Kjempesnilt av deg :)
    Ha en fin kveld da!
    klem Laila

    SvarSlett
  4. Det er jenta si det:) hyggelig gjort! Ha en super adventstid! Koselig blogg du har!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)