lørdag 1. januar 2011

☆★Godt Nytt År★☆

Da har vi gått inn i et nytt år... 01.01.2011.
Jeg syntes 2010 har vært et veldig fint år.. og lurer på hva 2011 har å bringe!
Igår hadde vi nyttårsselskap her og bordet var pyntet til nyttårsfest:
Bordet var pyntet med hvit duk, en løper med sølv i, kubbelys fra Lene Bjerre, små lyslykter fra Perfect Home, en snømann med telys i, små "snøbarn", snøkrystaller, perler og tulipaner.
Serviset er Nathalie fra Porsgrund Porselen og glassene er Sentimento fra Hadeland.
Vi hadde besøk av 4 som for meg var "ukjente". Det var 2 av mannens kollegaer med kone/kjærest. Det ene paret har nettopp flyttet like borti veien her, og det er jo alltid moro å bli kjent med nye naboer! Vi hadde en veldig koselig kveld og natt (kl ble nermer 4 før de tuslet avgårde).
Menyen besto forresten av :
Forrett:
Lefse med kremost, røkalaks, sennepssaus og dill
Hovedrett:
Kalkun med waldorfsalat, poteter, grønnsaker, fløtesaus og tyttebærsyltetøy
Dessert:
Sjokolademouse med Daim og vaniljesaus
Håper blogglysten kommer snikende med et nytt år.. syntes ikke jeg har noe å blogge om for tiden.. selv om jeg gjerne vil.. Men en ting er sikkert, hver gang jeg har noe spennende å blogge om så vil det tikke inn et innlegg fra meg...
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har trodd at det er søndag idag, og alle gangene jeg har oppdaget at det faktisk bare er lørdag så blir jeg sååå lettet!!
Deilig å ha fri i morgen også før det nye året starter på jobben!!

Ha en fortsatt fin helg :)
Klem

post signature

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig det var. Håper du hadde en fantastisk aften. :)

    SvarSlett
  2. SÅ nydelig dekket bord Hege!
    Tusen takk for koselig bloggvennskap i året som har gått - gleder meg til å følge deg i 2011:-)
    Riktig godt nytt år ,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Så fint bordet var :) Vi hadde også dekket fint bord, men når halvparten av besetningen rundt bordet er barn, begrenser det seg hvor mye av de fine og dyre tingene en har lyst å sette ut :)
    Godt nytt år!!

    SvarSlett
  4. For et flott nyttårsbord! Høres ut som dere hadde en veldig hyggelig avslutning på 2010 :-)) RIktig godt nytt år til deg! Klem, Christine

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    Har ikke vært borte , men startet en ny blogg tidlig i høst(den gamle ble slettet...)..- ikke sikkert du fikk med deg det..?
    Så kos du fant meg igjen ,- så da blogges vi snart:-)
    Klem, hege.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)