onsdag 12. januar 2011

♥ Hipp Hurra For Mannen ♥

I dag blir verdens beste mann veldig gammel.. hele 30 år blir han gitt..hihi..
Dette måtte jo feires i dag tidlig...så jeg var oppe i ørska og dekket på stuebordet og serverte frokost.
Der serverte jeg 1stk rundstykke; en halv med greddost og paprika, og en med eggerøre og røkalaks. Til drikke fikk han servert kaffe og friskpressa juice.
Til frokostdessert ble det et marsipankakestykke med lys på...
Føler jeg glimtet til som et godt kone-emne i dag altså!!
Hipp Hurra for verden beste mann:
 Bildet er tatt på hotellet på Miami Beach der vi var på bryllupsreise..♥

Gave ble det forresten også; Gant klokke og 2 boxershorts!
(de siste var i grunn bare for å forvirre litt, siden vi har pratet om klokke..hihi)
♥  Hipp Hurra ♥

Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Hipp hipp for mannen din:) håper dere få en flott dag med masse kos og god mat:)

    SvarSlett
  2. Hælle måne Hege...såååå gammel mann du har giftet deg med.:-) tjhii..
    Grattis så mye til din unge spreke kar.:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med mannen:)...litt på etterskudd:)
    Veldig gammel ja...hihi:)

    Ønsker deg en flott dag;)

    Klem Ea

    SvarSlett
  4. Heldig han som har fått så god kone! :)

    SvarSlett
  5. Hei, kom over bloggen din da jeg søkte på brudebuketter. Kjempe fin blogg du har :-)
    Skal gifte oss til sommer'n og jeg lurte på hvor dere bestilte blomstene? Er selv fra Østfold. Mvh Bodil

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)