fredag 7. januar 2011

Home and Cottage til Østfold !

Hver gang Home and Cottage legger ut spørsmål om hvor vi på facebook eller blogg tror neste butikk skal åpnes håper jeg alltid på Østfold. I går kom det igjen en slik tråd, og jeg prøvde meg nok en gang på Østfold.. og for en gangs skyld hadde jeg "rett"...
(logo lånt fra blogg.homeandcottage.no)
I det nyeste inlegget hos Home and Cottage kan man lese følgende : "Før sommeren vil vi åpne en butikk i Sarpborg, nærmere bestemt på Storbyen kjøpesenter..."
Kjenner jeg gleder meg til å få butikken nermere !!
Men det er også en del av meg som er litt redd butikken kan bli litt for "vanlig" også... Nå så gleder jeg meg skikkelig til de få gangene jeg får stikket innom butikken på Vinterbro, det blir liksom noe helt unikt når man ikke har muligheten til å bare stikke bortom...og jeg ser på det som lykke når jeg kan handle ting til meg og mine venninner som de kanskje ikke har sett før..:)
MEN; Jeg regner med at det blir veldig bra!
Og; Jeg gleder meg!
(bilde er lånt fra www.homeandcottage.no)

Det skal riktignok nevnes at de søker Franchisetager, og jeg håper de får dette på plass slik at vi kan se butikken i Østfold til sommeren...
Kanskje det er akkurat DEG de er på jakt etter?
På bloggen kan man lese:
"Vi vet at vi har interiørinteresserte lesere og vi vet at dere kjenner mange andre med samme interesse, så hvem vet - kanskje nettopp DU er vår nyeste Franschisetager eller vet om en som kan bli det?
Vi ønsker oss en person som har et sterkt engasjement, vinnervilje og om har lyst til å skape og drive noe eget. Som har lyst til å bli en del av Home&Cottage-familien! "

Det blir spennende å følge utviklingen av butikken... og om du enda ikke har hatt gleden av å besøk en Home and Cottage butikk så anbefaler jeg deg å ta titten innom deres blogg(http://blogg.homeandcottage.no/) eller hjemmeside( http://www.homeandcottage.no/)

Ha en fin fredag!

Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Juhuuu! Så glad jeg ble nå!!!

    SvarSlett
  2. Syntes allrede den har blitt alt for vanlig jeg, dessverre...God helg til deg Hege.:-)

    klem

    SvarSlett
  3. For et utrolig hyggelig innlegg å lese! Vi håper også at vi finner riktig franchisetager og vi håper i hvert fall at vi skal unngå å bli "for vanlig" for deg og alle andre :) Med hyppige endringer på varer i butikken, stadig nye områder vi ønsker å utvide med, så håper vi på stor oppslutning i Østfold!

    Ønsker deg uansett en strålende helg og velkommen skal du være i butikk - uansett om det blir på Vinterbro eller Sarpsborg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)