mandag 31. januar 2011

Nye gardiner til stua

Endelig har jeg kommet over et ålreit gardinkupp jeg også!!
Jeg og mannen bråbestemte oss på torsdag for å ta en tur på Rygge storsenter på for å gjøre unna helgens handling. Lenge siden vi har tatt turen den veien for å handle, og 2 minutter før stengetid fortet jeg meg innom KID, og kom over et kupp på gardiner. Jeg hadde observert dem i katalogen som hadde kommet fra KID samme uke, men har et intrykk av at butikker sjelden har mye av slike kupp...men her hadde de igjen både lange og korte lengder. Så jeg betalte ca 500 kr for 8 lengder gardiner...kjenner jeg er fornøyd med det :)
(bilde hentet fra www.kid.no)
Jeg syntes det er vanskelig å finne fine gardiner, iallefall siden jeg ikke er villig til å betale all verden for dem, men jeg endte jeg opp med brune "Elina" gardiner.
Litt spent på fargen også, siden jeg tidligere bare har holdt meg til lyse gardiner, men resultatet ble egentlig veldig bra.
Skal legge ut bilde en annen dag, bråskiftet gardinene på lørdags morgen siden vi skulle ha besøk på kvelden (overraskelses-fest for mannen).
Ellers har helgen gått med til besøk hos en ny nabo, overraskelsesfest for mannen (resturantbesøk med påfølgende kake og snacks hjemme hos oss), spilling av PS3 Move (usikker på om mannen ble 30 eller 3 år?!..hehe.. men Move var iallefall gavene på lørdag), og strikking av en ny lue på bestilling.

Ønsker dere en god mandag!
post signature

3 kommentarer:

  1. HeiHei !
    Kjempefin blogg du har :) Må bare bli en følger ...

    SvarSlett
  2. Det var litt av en kupp :-) Deilig å kunne fornye seg på gardinfronten uten å måtte bruke en formue.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! Jeg har så lyst på nye gardiner, men så er det de pengene da! Disse var jo ikke dyre!

    Legger meg til som følger hos deg, liker det jeg ser!

    Velkommen inn til meg, klem fra Elisabeth.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)