tirsdag 25. januar 2011

På tide å pensjoneres?

Husker enda da jeg akkurat hadde flyttet på hybel... mamma ringte og lurte på om jeg ville ha ei KU eller en HUND... Det var på denne tiden det var litt dyr på klærne og sånt... så jeg husker at jeg var veldig skeptisk.. og lurte fæææælt på hva det var hun skulle kjøpe..
Etter mye om og med endte jeg på at jeg ville ha ei KU!
Og kua jeg fikk var Daisy:
Siden denne dag har Daisy vært med meg...
Hun har bodd sammen med meg på min første hybel... bodd sammen med meg og min mann da vi bodde i 2 forskjellige leiligheter i studietiden... og hun har også vært med oss videre til vårt rekkehus her i Råde...
Hun ble nok flittigst brukt da jeg bodde på hybel... utrolig hva en liten toast-ku kan gjøre med noen litt for tørre "student-rundstykker".... Man bare delte dem i to... puttet dem i Daisy toastku.. og tok dem ut sprøe og fine. Tilslutt smurte man brie på... nam!! Sprøtt rundstykke med halvsmeltet brie.. :)
Men nå har Daisy's teflonlag blitt veldig dårlig... da mannen forsøkte seg på en toast i går ville omtrent bare halve brødskiven være med ut... så det spørs nok om det er på tide å bytte ut kjære Daisy...
Vel.. enn så lenge så får hun nok stå i boden, har jo ikke hjerte til å kaste henne..
Noen som vet om det finnes noen stilige toastjern der ute ? Noen som kan ta over Daisy's plass?

I dag skal jeg forresten på jentekveld i Halden, jeg gleder meg og håper magen holder slik at jeg kan dra :)

Ha en fin dag!
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Hihi sånn toastjern har jeg ikke sett før!! Så utrolig stilig...så jeg skjønner godt at du ikke har hjerte til å kaste den:)

    Håper du finner en som er lik:)

    Ha en fin dag, og kos deg i kveld:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  2. hihi så kult toastjern! :) skjønner at du ikke vil kaste denne!!
    Lykke til på leit etter en ny en!!
    Ha en fin tirsdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, sånn toast-ku har jeg aldri sett før! Synd hun begynner å bli slitt, stakkar! :)

    SvarSlett
  4. Hei! Litt treg her jeg. Men nå så jeg denne morsomme kua. Kanskje den kan gå av med pensjon og bare få stå på stas på sine gamle dager? Utrolig søt :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)