fredag 25. februar 2011

Bare 4 uker igjen...

Til jeg er ferdig som oslo-pendler!
(bilde lånt fra nrk.no)
Jeg har endelig fått jobb med arbeidsadresse Fredrikstad!
Blir nok litt reising og sånt her også, men da har jeg jo Fredrikstad som utgangspunkt og ikke Oslo som jeg har hatt de siste 3,5 årene. Håper det blir bra, og jeg gleder meg iallefall masse, samtidig som det er litt skummelt - det er jo alltid litt skummelt å bytte jobb, man vet jo faktisk ikke hva man går til selv om man har fått et veldig godt inntrykk.
Jobbtilbudet kom i julen, men det tok litt tid før jeg i det heletatt forsto at det faktisk går mot slutten av tilstanden som "oslo-pendler".
Hverdagen med for lange dager, fulle tog, forsinkede tog, kalde perronger, overfylte t-baner, dyre månedskort m.m går virkelig mot slutten. Kun 4 uker igjen.

Ønsker dere alle en fantastisk fredag :)

Stor klem fra
post signature

5 kommentarer:

  1. Så bra!!!

    Jeg begynner også i ny jobb 1. april og er som deg veldig spent. :)

    En riktig god helg til deg, og lykke til i ny jobb!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. Grattis..så gøy.:-) Må være deiligå slippe den pendlingen selv om jeg skjønner at du "grue/gleder" deg.:-)

    Oj ser dere etter tomt, spennede...Vi bygde jo for noen år siden..dvs. denne handymannen bygget huset.:-) Og han har gått både tømrer og møbelsnekker...så det er vel for mye forlangt at en hvilken som helst "handymann" er så handy..Men for sent å lære er det aldri.:-) tjhiii...tipper bare ikke han har så lyst.:-))

    god helg til deg.)

    SvarSlett
  3. Det blir bra med ny jobb og slutt på pendlingen. Ha ei fin helg! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny jobb - ja det er nok litt rart, når det først synker inn...!
    Vet du det blir sikkert finfint!!
    Lykke til og ha en herlig helg videre!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  5. Så flott blogg!Vil gjerne følge deg videre.
    Ha en flott uke. Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)