onsdag 9. februar 2011

Enda en ?

Jada, Hege har strikket enda en lue!! Føler dette holder på å bli "den store lue-bloggen".. ;) Men jeg har masse annet å vise dere også, bare jeg får tatt bilde av det!!
Jeg kan nevne ; Nytt bilde, nytt servise, nye glass...( fikk til bryllupet).. Nye gardiner.. og en liten reinsdyrfamilie kjøpt på Pottery barn i Usa :)
Vel, tilbake til dagens lue:
Denne gangen fikk jeg faktisk et lite oppdrag av noen som bare hadde sett min forrige barnelue...Håper den passer hennes lille sønn, luen blir puttet i posten i løpet av uken... så skal den fly avgårde helt til Kristiansund. Her er luen:
Fargene valgte hun selv, og så luen er strikket i mørke brun og gråblå! Det ble faktisk en veldig fin kombinasjon. Velger sjeldent brunt selv, men ser at det kan jeg jo gjøre :)
Dusken fikk til og med begge fargene i denne gangen :)

Ha en fin onsdag :)
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. flink du er.:-) kos å ha noe å pusle med :-))

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue og de to fargene sammen er helt topp. Jeg er veldig glad i brunt og lyseblått. Brunt passer til rosa også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Synes det du er utrolig flink til strikke, Hege! :0) Er sikker på at hun som har bestilt den blir veldig fornøyd ;) Artig å få oppdrag fra andre som har sett det tidligere arbeidet.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)