mandag 21. februar 2011

Skitur og litt dårlig samvittighet

Jeg har litt dårlig samvittighet...Jeg får jo aldri somlet meg til å skrive på bloggen min lenger... nå har jeg til og med vært så flink til å ta bilder av "alt" de siste ukene... Men har jeg vært flink til å ta bilder så blir jobben med å ta en kabel fra kamera og til data'n for stor ..!? Merkelig det der!!
Jeg har jo sett jeg har passert 30.000 besøkende, OG jeg har fått over 100 følgere..! Det er jo bare helt fantastisk! Det burde jo absolutt vært feiret!! Blir helt forundet jeg, altså selv om jeg er helt elendig på oppdateringer for tiden, så øker antall følgere!!
Andre ting jeg har litt dårlig samvittighet for er blant annet pute-utfordring, og også noen andre spørsmål jeg ikke har svart på..!! Vel, nå skal jeg sette kamera til lading, så skal alle bildene over, og så skal jeg begynne å forteller om de siste ukene :)

I går var vi iallefall på skitur, og mens man tar en pust i bakken så kan man jo leke kunstner i snøen;
Bilde er tatt med mobilkamera.. mye lettere a gitt.. da er det bare å sende over bildet pr mail ;)

Vel vel.. skjerpings !!

Ha en fin mandag!
Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Hallo.:-) Du må blogge når du har lyst.:-) ikke ha dårlig samvittighet.:-) En fin dag til deg i kulda.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)