torsdag 24. februar 2011

Tenker tilbake på en dag i Oktober...

I går satte jeg meg ned å tittet på alle innleggene jeg har blogget fra bryllupet. Tenk at det allerede er over 4 mnd siden vi ble mann og fru... Tiden går så utrolig fort, det er nesten litt skummelt.
Vel, igår er første gang jeg har fordøyd alle de flotte kommentarene deres, jeg har jo sett og lest dem før, men kanskje ikke fordøyd dem helt. Kjente jeg ble så glad og varm inni meg da jeg leste alle de koselige kommentarene deres. Tusen takk.
Rart hvordan ting bygger seg opp til et bryllup, masse å gjøre, masse å holde styr på og masse å forberede seg på. Når dagen og hverdagen er tilbake så føler man seg nesten litt "tygget på og spytta ut".
Jeg satte meg også ned med albumet fra fotografen i går for å se på bildene, og nyte dagen igjen... og det rare er at jeg føler jeg ser bildene fra en annen side nå, plutselig la jeg merke til detaljer som fikk meg til å smile og tenke tilbake på denne fantastiske dagen. For det var en fantastisk dag... i mine øyne var den perfekt fra morgen til kveld... men jeg har forstått at de fleste bruder syntes sin dager perfekt..
Jeg tenkte å dele noen bilder fra fotografen med dere, jeg har kun tatt bilder av bildene, de er opprinnelig tatt for å kunne dele med foreldrene mine slik at de kunne fortelle hvilke de likte best med tanke på julegave ;)
Dette er min favoritt;
Dette er tatt i en allè på Hafslund hovedgård i Sarpsborg. Dette er bildet vi har forstørret og har på veggen også, selv har vi bildet i farger (etter mannens ønske). Selv syntes jeg det er fint både i farge og svart/hvitt.
For å vise dere de fantastiske fargene det var i Sarpsborg denne høstdagen må jeg vise dere et bilde jeg har i farge:
Bladene falt fra trærne mens vi tok bilder, det var en helt nydelig dag. Ser jeg bare har vist dere bilder med jakke på da, så da må jeg slenge med et til uten jakka. Vi tok både med og uten, det var som sagt knallvær den dagen... men forholdsvis kaldt i skyggen... og det er jo der fotografene liker å ha motivet sitt ;)
Bildene er tatt av Studio S i Sarpsborg, og vi er sååå fornøyd med resultatet.

Vel, nok mimring for i dag!

Jeg vil bare si til alle som skal gifte seg; nyt forberedelsene og nyt dagen, det er en helt fantastisk dag, men den er desverre over raskere enn man tror på forhånd...så det er viktig å nyte hvert øyeblikk.

Ha en fantastisk torsdag.
Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. Vakkert Hege.:-) og enig, det første er ekstra flott.:-) Jeg er jo ikke gift.:-) husker ikke helt hvor mange år det er siden han fridde.:-) men så var det det å rote seg til det da, når man har det få fint som man har.:-) Men stas er det jo med bryllup.:-) kos å se.:-) en flott dag til deg.:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åååå så nydelige bilder av dere:)...Koselig...:)
    Gøy at du deler bildene med oss her i blogglandia;)

    Ønsker deg en finfin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte bilder Hege :o)
    Nå er det under 5 mnd til vår store dag, og jeg gleder meg sånn.

    Klem fra Bodil

    SvarSlett
  4. Otroligt vackra bilder! Jag såg också igenom alla bilder du bloggat om från bröllopet igår. Du var jättevacker och allt såg helt perfekt ut! Hade ni en fin bröllopsresa? kramkram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)