onsdag 8. juni 2011

Home & Cottage åpner i Særp!

Som jeg har nevnt tidligere kommer Home & Cottage til Sarpsborg, nærmere bestemt Storbyen, og jeg har sikret meg billett til føråpning av butikken.

Moro å få være med på en føråpning, selv om jeg er litt usikker på om jeg liker at butikken kommer til Sarpsborg. Tidligere var stæsjet jeg hadde fra Home & Cottage litt unikt, det føltes litt eksklusivt å ha stæsj og interiør som ikke alle andre hadde her i Østfold. Nå som butikken kommer hit vil det jo ikke lenger være like spennende som de få gangene jeg har klart å komme meg til butikken på Vinterbro.

MEN jeg tror allikevel det kan bli veldig bra, og jeg gleder meg stort til å få være med på føråpning!! Aldri vært på noen “førpremiere” før så det blir spennende.

Ellers har mannen brekt fingeren, så jeg må trå til og gjøre ting jeg helst hadde sett at han hadde gjort…*fnis* slik som polering og stoffing av båten… men men.. må man så må man… og siden det er sol i dag blir nok dette ettermiddagens gjøremål…Hurra!


Ha en fin onsdag!


Klemmer

post signature

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Artig når det kommer litt nærmere da, men skjønner deg ang at det kanskje ikke blir så spennende når alle andre får tak i det samme..
    Må kose deg på førpremieren, får vel noen bra tilbud da;) Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)