tirsdag 7. juni 2011

Nib's utfordring : Uteromet

Hei på dere!
Såklart måtte jeg kommer over NIB's morsomme utfordring litt for sent.. Og med dagens triste regnvær og med meg som har vært alt for dårlig på å både ta bilder og på å blogge i det siste så har jeg jo ikke akkurat nyoppdaterte bilder.
Men jeg tenkte jeg fikk prøve å hive meg på med fjorårets uteprosjekt, nemlig en liten steinlagt plass bak huset.
Her er det deilig å sitte på varme dager da det blir alt for varmt på terassen... på terassen steker solen hele dagen, mens på denne lille plassen kommer ikke solen før utpå dagen.
En annen ting som er praktisk er at det nå er steiner der hvor gressplenen alikevell ikke ville gro... Har forstått det slik at det ofte er vanskelig å få til plen rett ved husveggen, så steiner er jo perfekt!
Har jo såklart begynt på nye hageprosjekter i år, men siden jeg ikke har vært helt i bloggmodus i det siste så får jeg heller prøve å vise dere senere :) Stikkord er; ROSER !!
Ellers er alltid uteområdene fult av blomster, jeg elsker blomster og benytter enhver anledning til å kjøpe meg noen eller kjøpe til andre som har fortjent blomster.
Disse aliumene er så flotte, og bilde med humla som koser seg syntes jeg er så herlig.
Dette var mitt lille bidrag til nibs utfording... jeg skal prøve å komme sterkere tilbake :)

Mange klemmer fra


post signature

1 kommentar:

  1. Så utrolig fine utebilder fra deg
    Her kunne jeg godt tatt en kaffe:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)