søndag 16. oktober 2011

♥1 års bryllupsdag ♥

Idag er det allerede 1 år siden vi ble herr og fru.
Dagen har vi feiret med storrengjøring og båtpuss...fnis.. Men vi har også spist en god middag og tatt opp toppetasjen på bryllupskaka vår som vi etter tradisjons tro skal spare til 1. bryllupsdag.
Jeg må si at jeg ikke forventer så mye av smaken etter 1 år - men jeg ble litt overrasket over hvor bra kaka fortsatt ser ut... Vi må jo smake litt på den etterpå.

♥Legger ved et bilde fra den fantastiske høstdagen for 1 år siden...♥ Kan ikke forstå at det allerede er 1 år siden vi giftet oss....♥
Ønsker dere en fin søndagskveld.

Klemmer
post signature
Share |

6 kommentarer:

  1. 1 år allerede??? Hjelpes! Syns det ikke er lenge siden du la ut bilder fra bryllupet jeg!

    Blir stressa over at det går så for jeg.. på onsdag er det 7 måneder igjen til det er vår tur, og jeg planlegger for fullt.
    Kjole og dress er i boks, selvfølgelig kirke og lokaler, det samme med fotograf og kake bakere.

    Nå jobber jeg med å finne blomster dekratør som skal lage brude buketten.
    Bordene skal jeg pynte selv.
    Og vi har en grafisk designer som har lagd monogram og skal hjelpe oss med å sette sammen resten av trykksakene.

    Hadde dere sanger i bryllupet?
    Å ja, jeg må finne noen skal kan synge i kirken også... tusen taker svirrer rundt... hehe..

    Ha en fin uke start!

    Klem, Line - blandet drops.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ett års bryllupsdag! Da har jeg fulgt bloggen din i litt over et år, for jeg husker jeg fant deg like før bryllupet :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen!
    Jeg var jo så heldig å få vise brudebildet deres på bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag!
    Flott bilde.
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld.

    SvarSlett
  5. Hei Hege.

    Jeg skal gifte meg i juni 2013 og fant bloggen din da jeg surfet litt rundt etter ideer. Takk for mye fin bryllupsinspirasjon ;) Kommer nok innom her flere ganger. Er veldig spennende å lese helt fra planlegging til gjennomføring.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)