søndag 23. oktober 2011

Boller, julekort og forkjølelse

Idag har jeg brukt dagen på å bake boller, startet årets "julekort-produksjon" og forsøkt å få vekk forkjølelsen som har dukket opp.
Jeg må si at jeg elsker å lage mat - men ikke like stor interesse for kaker, bakverk og desserter. Men i dag tenkte jeg å prøve meg som "skikkelig husmor". Så i dag føler jeg vi virkelig har fylt rollene som mann og kone..fnis - Jeg har bakt boller - mens mannen har skiftet dekk.
Deilig å få startet på julekortene også - selv om jeg syntes det har gått en smule tregt..kjenner det er en stund siden jeg laget kort nå - så mangler litt kreativitet. Men jeg håper det dukker opp rimelig snart - slik at julekortene blir ferdig til de skal sendes :)
En liten smakebit av årets julekort:
Ønsker dere en fin søndag - og en fin ny uke !

Jeg skal nå sette igang med middagen: Helstekt indrefilet med woka grønnsaker og saus. Ellers skal jeg kose meg med "alt for norge" og "åndenes makt" i sofan i kveld :)

Mange klemmer

post signature
Share |

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Så utrolig godt ut med boller :)

    Og utrolig fine julekort!:)
    God søndag! Klem :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)