tirsdag 11. oktober 2011

Drømmehus nr 1

Ser flere har spurt om jeg har sett på ferdighus.
Og ja - jeg tror jeg har det meste av huskataloger som er å oppdrive. Mange av katalogene har fine hus med fine løsninger - mens andre kataloger finner jeg ikke et eneste hus jeg liker litt engang.
Jeg har noen favoritter blant ferdighusene - og tenkte jeg kunne presentere ett for dere i dag.
Huset heter Villa Welhaven og er fra Norhus (http://www.norhusnorge.no/)

Som jeg skrev i går ønsker jeg en hel masse i 1. etasje på huset - og dette er et hus der jeg faktisk tror jeg kan få plass til alt. Ønsker nok litt småjusteringer spesielt rundt soverommet - og jeg trenger ikke 1 do og 1 bad i 1. etasjen -  men dette er et hus der jeg faktisk får plass til det meste jeg ønsker meg.

Som jeg å skrev er det sjelden noe problem å få til ting oppe - og her ville det å gå fint selv om grunnflata oppe er mindre enn nede. Jeg ville ikke hatt noen åpen løsning ned - så jeg hadde fått til enda et rom i 2. etasje på dette huset :)

Desverre er nok dette huset forholdsvis dyrt..iallefall i følge prislister jeg har funnet - men planleggingen er uansett på det stadie at jeg kun søker inspirasjon - og det er jo lov samme hvilken prisklasse huset har.
(bildene er lånt fra norhus sine hjemmesider http://www.norhusnorge.no/ )

Ønsker dere en fin tirsdag.
Klemmer fra
post signature
Share |

1 kommentar:

  1. rett og slett et vakkert hus.. greit å få inspirasjon mange plasser når man skal bygge drømmehuset. lykke til med valget=) ha ei fin dag videre..

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)