mandag 10. oktober 2011

Litt oppussing på bloggen

Hei igjen :)
Siden jeg har tenkt å prøve å bli litt flinkere på bloggsiden igjen - så syntes jeg det var på tide å "pusse opp" bloggen min litt.
Derfor har jeg brukt kvelden på ny "header" på bloggen.
Håper dere liker den og at den kan friste enda noen flere koselige lesere inn på min lille blogg.


Nå er det snart tid for sessongens første "Two and a Half Men" med Ashton Kutcher på tv3.. kjenner jeg er litt skeptisk - men må jo nesten se.
Ha en fin mandagskveld

Klemmer fra
post signature
Share |

3 kommentarer:

  1. Likte headeren din godt, kjempefin!
    Jeg driver og redigerer i hytt og pine, sepeielt headeren...hehe. Trooor jeg er fornøyd nå, men man vet aldri... ;)

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  2. Veldig fin header du har fått deg :0) Er bare å glede seg til two and a half men m/ashton kutcher ;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Så flott ny header!! Er det lov å spørre hvordan du har laget den?
    Ønsker deg en riktig fin kveld ;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)