søndag 9. oktober 2011

Vi har kjøpt tomt :)

Hei på dere:)
Husker dere meg?
Håper dere gjør det da...men må jo nesten spørre for etter bryllupet mistet jeg all inspirasjon til å blogge...selv om jeg har vært innom en sjelden gang og prøvd meg såvidt... så har ikke den store blogglysten vært der..
Jeg har ikke hatt noe å dele med dere - ingen tips eller råd - ingen fine ting - ikke noe spennende å dele med dere. Men nå har jeg håp om at ting kan endres... VI HAR KJØPT TOMT :) Vi har vært i dialogen med utbygger siden i vinter... og etter litt om og men signerte vi og betalte for 1 mnd siden.. men det var først i går vi mottok kontrakten signert av utbygger som jeg forsto hva vi hadde gjort... Vi har faktisk kjøpt en tomt!
Må jo nesten dele et bilde med dere :
Vi har ingen umiddelbare planer om å starte byggingen.. men kanskje om 1 års tid.. så nå kommer jeg til å plage dere med hus og romløsninger, og håper dere kommer med noen tips og råd på veien. Jeg har veldig mange ideer i hode - og trenger nok litt hjelp til sortering av gode og ikke så gode løsninger - samt påfyll av masse gode ideer :)

Håper vi snakkes snart igjen!

Mange klemme fra

post signature
Share |

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med tomt. Det er kjempespennende med husbygging. Mitt første råd kommer med en gang. Planlegg hagen samtidig med huset. Da tenker jeg i første rekke på murer og gulv.

    Åshild www.bestemorshage.blogspot.com

    SvarSlett
  2. så spennende.:-) Hipp hurra.:-)) Grattis.:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!

    Husker deg jeg ;) hihi...
    Vært innom mange ganger for å se om det har skjedd noe..
    Gratulerer med tomte kjøp! Så spennende!
    Vi har selv prøvd å kjøpe tomt tre ganger, men hver gang så faller det i grus.. eier ombestemmer seg og vil ikke selge, kommunen gir ikke bygge tillatelse etc.. Kjedelig!

    Blir gøy å følge deg videre framover med planlegging! :)

    Ha en fin uke!
    Hvordan trives du i den "nye" jobben? selvom det er en stund siden du byttet nå...

    Klem, Line.

    Jeg får ikke lagt inn kommentar under "nicket" så derfor blir jeg anonym, men eller så er jeg "Blandet Drops".

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)