torsdag 17. november 2011

Julekortene er ferdig

Da er endelig årets julekort ferdig :)
Elsker å lage julekort - men kjenner liksom at det tar tid og at jeg nok ble litt lei mot slutten. Men nå er de iallefall ferdig.. får håpe det er nok! I fjor laget jeg ikke julekort - da fikk jeg rett og slett litt nok av alt sånt etter å ha laget inbydelser og bordkort etc til bryllupet. Må si det er mye mer moro å lage forskjellige kort enn å masseprodusere til et bryllup - men jeg ble jo veldig fornøyd med resultatet til bryllupet også.

Bildet er ikke det beste - det er tatt med mobilen - men det viser iallefall en skoeske med julekort. Klok av skade er det mange små og noen få store julekort. Første året jeg laget julekort så laget jeg kun store... tenkte det måtte være litt størrelse på dem.. men jeg må si jeg sleit med å fylle alle.. Det er ikke så lett å skrive sååå mye til alle - og "God jul og Godt nytt år" ble litt lite i de store kortene.. Men i år skal det bli bedre. Noen store er det jo nå også - men mest i fornuftig størrelse. Jeg elsker å få julekort - men må si jeg liker aller best de som er håndskrevet... føler de er til meg.. trykte kort - eller julebrev er liksom så masseproduserte. Når jeg skriver julekort så skriver jeg det personlig til hver enkelt.. ellers så føler jeg at jeg kan la være..vel vel..
Så nå gjenstår det bare å skrive dem...

Ha en fin torsdag.

Klemmer

post signature
Share |

4 kommentarer:

  1. Så deilig å være ferdig med julekortene! :O)

    SvarSlett
  2. Er så enig med deg! Jeg syns flere og flere bare spyr ut masseproduserte julebrev der de skryter av seg selv og barna sine.
    Jeg tenker at det er greit nok det, men jeg vil gjerne ha et fint julekort i tillegg, og ikke bare et tynt ark. Kan de ikke spandere det?!
    Selv sender jeg bare ut hjemmelagede, håndskrevne kort. Syns det er en viktig del av julen å ta seg tid til det.

    Ser ut som du har laget mange fine og originale kort. Jeg hadde blitt veldig glad for et sånt. Det blir nok de som står på din julekortliste også :)

    SvarSlett
  3. Så fine julekort! :0)
    Er mye bedre med personlige julekort enn noe som er masseprodusert.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)