fredag 11. november 2011

RoomSketcher - Boligplanlegging i 3D


Tenkte jeg kunne tipse dere om favorittprogrammet mitt for tiden...
Nesten så jeg har flyttet inn i Roomsketcher.
Dette programmet er genialt på flere forskjellige måter. For det første er det veldig enkelt å tegne planløsninger i det, man kan bruke det gratis (koster om man vi ha 3d bilder etc.. men det MÅ man faktisk ikke ha..), det ligger på nett - slik at du kan logge deg på hvor som helst..enten for å tegne eller for å vise frem dine husplaner og sist: resultatet blir i grunn veldig bra :)
Alle mine bilder i tidligere innlegg som omhandler husplanlegging er laget i dette programmet.
Er du nyskjerrig så prøv RoomSketcher 3D boligplanlegger her.
Hvis du heller vil lese litt om produktet kan du gå inn på Roomsketchers hjemmeside - Få inspirasjon med RoomSketcher her.

Ha en fin helg!
Klem
post signature
Share |

3 kommentarer:

  1. Jeg har begynt å tegne etter inspirasjon her. Så svarer du på det jeg lurte på. 3D. Takk.

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så gøy ;)
    Ønsker deg en riktig finfin onsdag!
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)